Social Icons

.

24 August 2012

Awake at Dawn by C.C Hunter

Thank you very much Ms. Hunter for this amaizing
gift!


Hello my dear shatterings! Sunt foarte încântată pentru că ieri am primit al doilea volum din " Născută la Mi3zul Nopţii ", semnat de C.C Hunter. Nici nu aveţi idee cum m-am simţit când am văzut ceea ce primisem!!! A fost un şoc total şi foarte bine venit. Am mai primit de asemenea şi un carneţel împreună cu un pix şi mai multe semne de carte, pe care le ador! Mai jos vă las pozele să-mi spuneţi ce părere aveţi.







Şi o brăţară cumpărată pentru ziua unei prietene, ce părere aveţi?


Hugs^^Simo<3





2 comments:

  1. Wow! Super tare cadoul de la autoare! Chiar ti-a facut o surpriza frumoasa :D Ce bine arata toate! have fun reading!

    ReplyDelete
  2. Iti multumesc frumos:)

    Hugs^^Simo<3

    ReplyDelete

 
 
Blogger Templates