Social Icons

.

24 November 2013

What's new on my shelf?




    A trecut foarte mult timp de când nu am mai făcut un astfel de post. Am fost foarte ocupată învăţând şi încercând să respir din când în când. Toate cărţile primite spre recenzie trebuie să aştepte cuminţi pentru că nu mă voi apuca prea curând de ele având în vedere că vin faimoasele teze pe 28 noiembrie la chimie ţineţi-mi pumnii m-am hotărât în ultima clipă să dau la chimie şi am fooooarte mari emoţii. Săptămâna următoare teza la biologie, română şi matematică. De teza la mate îmi este puţin teamă, dar ce o fi o fi!

  
Primite spre recenzie de la Editura RAO



Primite spre recenzie de la Editura Litera


Primită spre recenzie de la Librăria online Cărţi Diverse


Recenzia o găsiţi AICI

Cumpărate




Câştigate


Frenezia şi Cele nouă vieţi ale lui Chloe King le-am câştigat pe blogul


şi Noua şi scurta viaţă a lui Bree Tanner am câştigat-o pe blogul


Mulţumesc mult pentru premii!

    Voi ce aţi mai primit sau achiziţionat? Aţi mers la Gaudeamus aţi fost mulţumiţi sau dezamăgiţi de ce aţi găsit acolo? Mi-ar plăcea să aflu părerea voastră despre târg.

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates