Social Icons

.

25 February 2014

Recenzie: Grey's Anatomy (serial 2005)






Gândurile mele (Simona): Fiind iremediabil atrasă de lumea medicinei m-am decis să mă familiarizez mai bine cu acest serial. Nu prea ştiam nimic despre el şi am intrat cam neştiutoare în lumea personajelor, aşteptările nu erau prea mari, dar după primul episod s-a produs o schimbare în mintea mea. Personajele îmi aminteau foarte mult de doctorii pe care i-am întâlnit de-a lungul timpului în micile mele excursii la spital datorită unor căzături mai nefericite. Prima reacţie a fost să mă familiarizez cu toată lumea şi să încerc să mă identific cu unul dintre personaje. O singură problemă! Mă regăseam în toate! Fiecare personaj are calităţi şi defecte şi tocmai acest lucru îl face să pară mai real, mai apropiat de noi cei care-i urmărim.

    Povestea în sine este constituită de toţi, de Meredith, Cristina, Karev, Derek, Bailey, Richard, Izzie , Callie, George. Fiecare doctor are povestea lui, în spatele fiecăruia există răni care pot să-i doboare şi există un punct vulnerabil, care odată atins îi poate schimba în bine sau în rău. Apreciez şi iubesc fiecare personaj, nu sunt genul de persoană care să ţină cu mai multe personaje, dar îmi este foarte greu să aleg. Echilibrul defecte-calităţi este incredibil la fiecare personaj. Experienţele prin care trec fiecare dintre ei îi schimbă radical.




     Partea cea mai frumoasă este evoluţia lor. Să-i vezi cum din simpli privitori îşi croiesc drumul spre specializarea care le este menită. Mi-a plăcut tăria fiecăruia în situaţiile grele care-i încearcă. Să fi doctor este extrem de dificil, iar acest serial ne arată partea urâtă a medicinei şi anume că nu întodeauna putem salva vieţi. Câteodată putem fi puşi în postura de a rămâne singurele speranţe pentru bolnavii deznădăjduiţi, câteodată jucăm un rol nedorit, acela de a rămâne cu pacientul până la ultima sa suflare.

     Sunt cazuri care-ţi vor strânge inima ca într-o menghină şi te vor face să plângi, să urli, sau să râzi alături de doctorii care fac acelaşi lucru. Nu de multe ori m-am regăsit în ipostaza de a fi oglinda unui doctor care suferă datorită pierderii unui pacient. Unii pacienţi sunt speciali, pe alţii nu-i vei uita niciodată, iar alţii îţi vor schimba viaţa definitiv.




    Un serial care te poate schimba, dacă doreşti să păşeşti în lumea medicinei şi nu prea ai idee ce te aşteaptă, poate acest serial îţi va deschide ochii şi te va lămuri pe alocuri.




Nota mea 5/5





No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates