Social Icons

.

05 March 2014

22.01.2014 Zi importantă pentru mine

În echipa SHATTERING WORDS cu mult drag şi plăcere
 



     Data de 22.ianuarie 2014 nu o voi uita niciodată, pentru că este o zi foarte importantă pentru mine, deoarece Theo mi-a trimis un mesaj prin care mi-a dat o veste extraordinar de frumoasă. Mi-a spus că mă vrea în echipa Shattering Words :)). Am fost mai mult decât fericită, am fost foarte, foarte încântată, aş fi vrut să fie lângă mine, să o îmbrăţişez şi să îi spun că nu are idee cât de fericită sunt. Îmi era teamă că nu mă voi descurca şi nu voi reuşi să mă ridic la nivelul aşteptărilor lui Theo şi al Simonei.
     A trecut mai mult de o lună de când am fost acceptată în echipă, la început mi-a fost puţin cam greu că nu ştiam să fac nimic, ştiam doar că va trebui să mulţumesc echipa, pe oamenii care vor citi ceea ce voi scrie eu şi pe mine.
   Înainte aveam o viaţă monotonă, cu rutina zilnică, dar de când am intrat în Shattering Words totul s-a schimbat, mă simt de parcă fac ceva foarte util şi important. Înainte citeam ce se scria pe bloguri şi participam la concursuri şi lăsam cometarii, îmi plăcea. Nu ştiu de ce dar blogul Shattering Words mi-a atras atenţia de când l-am descoperit şi acuma când scriu pe el mă gândesc că poate aşa a fost scris undeva, ca eu să ajung să fac ceva la care nu am visat niciodată.
Nu credeam că o să pot să fac eu singură un "review", că o să pot să povestesc de toate cărţile citite, să spun tot ce simt despre aceste minunăţii pe care eu le-am descoperit încă de la 11 ani. Îmi aduc aminte că ai mei mă puneau cu forţa la învăţat sau că mă trimiteau afară la joacă, iar iarna la săniuş,dar nu vroiam să mă despart de cartea pe care o citeam. Îmi luam cartea cu mine la şcoală, chiar dacă nu prea aveam timp să citesc, îmi plăcea să o iau cu mine, să ştiu că este lângă mine, că nu mi-o ia nimeni.
  Îmi place în lumea asta nouă, pentru mine, a blogosferei, pentru că pot să îmi exprim gândurile despre cărţile pe care le citesc şi apoi să le împart cu ceilalţi, pentru că vreau să afle toţi ceea ce se întâmplă şi ceea ce simt eu în legătură cu acea carte. Unii m-au întrebat: Ce câştigi că scrii şi faci parte dintr-un blog? Le-am răspuns că nu vreau nimic, că eu citesc şi scriu despre povestea cărţii doar de plăcere. Este o plăcere pe care nu o pot descrie în cuvinte, pur şi simplu iubesc să citesc şi să îmi împărtăşesc părerea despre aceste "bijuterii". Mi-ar place să pot sta, ore în şir într-o librărie sau bibliotecă, să ating fiecare carte şi să îi aflu povestea, apoi să scriu despre ele şi să îi fac pe toţi oamenii din lumea asta, rea, să vadă ce înseamnă "a citi" şi frumosul din cărţi. 
  Am învăţat destul de repede, zic eu, cum se face o recenzie la o carte sau la un film, mi-ar place să am mai mult timp pentru aceste plăceri nevinovate pe care le am. Prima mea recenzie am făcut-o la cartea Declaraţia de Gemma Malley, a foast greu că nu îmi găseam cuvintele, parcă au dispărut toate. Ştiam că şi la alţii le-a fost greu dar au reuşit să facă o recenzie, credeam că mie nu îmi va ieşi bine, că nu o va citi şi nu îi va plăcea la nimeni. Trebuia să îmi aleg cu mare grijă cuvintele, deoarece îmi venea să povestesc tot, să dau unele detalii care nu trebuiau date. Eu consider că recenziile trebuie să conţină adevărul despre carte, dar să şi atragă cititorul, făcându-l să-şi dorească să citească acea carte. E citind multe recenzii, mi-am cumpărat şi am citit multe cărţi, unele m-au dezamăgit şi aşa mi-am dat seama că o recenzie trebuie scrisă cu grijă şi să conţină esenţialul, făcându-te să o doreşti sau să spui că nu este genul tău.
  Îmi place că fac parte din echipa blogului Shattering Words şi sper să nu le dezamăgesc pe fete şi nici pe cititorii blogului şi sper să dureze cât mai mult. Mulţumesc din inimă şi din suflet SHATTERING WORDS.


Vă pup.

1 comment:

 
 
Blogger Templates