Social Icons

.

09 March 2014

In my library...

In my library...

M-am gandit si in cele din urma mi-am spus ca poate a sosit momentul sa va prezint ce am adunat prin biblioteca, deci...









Din prima serie, 'Forth Grave...' si ' Third Grave...' le-am achizitionat cu ocazia unor reduceri atractive de la libraria online Libris, celelalte titluri sunt cumparate de mine ca un cadou de Craciun (pentru mine), cu un an in urma, de la Books Express.

In urmatoarea serie de fotografii, titlurile in limba engleza sunt achizitionate de la libraria Libris- daca va amintiti in luna februarie a devenit prima librarie din Romania care au adus pe piata carti in limba engleza. Ei bine, pentru ca nu am reusit sa rezist mi-am luat prima carte din viata mea in limba engleza, desigur, o carte care nu facea parte din programa mea scolara.
Iar celelalte titluri sunt cele aparute cu revista Bravo, cu exceptia romanului 'Chimie Perfecta' pe care l-am cumparat tot de la libraria online Libris.


Mai urmeaza saptamanile urmatoare sa mai postez in cadrul acestei rubrici, dar mi-ar placea sa aflu ce aveti si voi prin biblioteca si, desigur ce parere aveti...

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates