Social Icons

.

14 March 2014

In my library...

A trecut inca o saptamana, nu-i asa? Sau pe aproape...

Ei bine, vreau sa va arat cateva dintre achizitiile mele anterioare. Stiu, din nou.... dar, ce pot spune... mi-a. Placut reactia voastra plina de entuziasm, asa ca...

Doua adevaruri si o minciuna am cumparat-o de la libraria Libris, cartile scrise de Agatha Christie le-am cumparat impreuna cu ziarul Libertatea, Nascuta la miezul noptii, Sub aceeasi stea si celelalte carti din fotografia respectiva le-am achizitionat de libraria online Elefant, la fel si in cazul fotografiei cu Bone Season, Revelatia, Dupa sapte ani, etc.

In cazul cartii Sweet Peril, ei bine sunt o mare fana a seriei, asa incat nu puteam pierde ocazia si sa nu o am in biblioteca, atunci cand a aparut la Libris, nu-i asa?

Celelalte carti din imaginea respectiva, au fost achizitionate de la Editura Litera in timpul acelor reduceri extraordinare din vara anului trecut, daca va amintiti...


Iar in privinta cartilor Divergent, Pe jumatate moarta, Jocul Minciunii si Pasiuni de sucub au fost achizitionate intimpul reducerilor cu ocazia Sarbatorilor de iarna din 2011 de la Editura Leda.

Deci, pentru moment ma opresc aici si astept parerile voastre, despre cartile prezentate, achizitiile voastre si orice vreti voi...

















1 comment:

 
 
Blogger Templates