Social Icons

.

04 December 2014

Salut!!
Deci.... stiu ca am lipsit foarte mult timp, dar am hotarat sa iau o vacanta mai indelungata. Motivul?
Am pierdut o persoana foarte draga mie ceea ce m-a determinat sa realizez inca o data cat de scurta este viata. A fost una dintre perioadele cele mai negre din viata mea, dar asa cum am mentionat deja m-a invatat o lectie importanta...

Stiu...ca eram datoare cu afisarea castigatorului unui concurs si fara a va mai tine in suspans, acesta/aceasta este:



Anamaria Buia! Felicitari!! Astept datele tale la acest email : olgaangel20@gmail.com cu mentiunea Castigatoare Shattering Words in termen de 7 zile lucratoare. Si stati pe aproape ca vor mai urma multe concursuri, doar suntem in luna cadourilor!

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates