Social Icons

.

19 January 2015

Let it Snow Book Tag

LET IT SNOW BOOK TAG

   Am primit un book tag de la Crina de pe blogul Reading Addict. A fost foarte distractiv să răspundem la cele 9 întrebări şi ne-a făcut mare plăcere să ne amintim de eroii noştrii dragi.
   
1. Ce carte te introduce cel mai bine în spiritul sărbătorilor de iarnă?

Andreea: Nu am citit genul acesta de cărți, care să abordeze de la un capăt la altul această temă.
Roxana: "O Colindă de Crăciun" (A Christmas Carol) pentru ca lecţia cea mai importantă pe care am primit-o de la bătrânul Scrooge este aceea că toţi avem dreptul la o a doua şansă :)
Lexy: Nu am o carte specială care să îmi inducă starea specifică de Crăciun, în mare deoarece nu citesc de două ori aceaşi carte şi pentru că sincer, nu am citit vreodata o carte cu această temă.
Laura: Nu pot răspunde deoarece nu am prea citit cărţi de genul acesta, doar câteva povestiri, scurte dar care nu pot spune ca au avut aşa mare "importanţă".

2. Afară este viscol iar tu ai rămas blocată în casă din cauza nămeților. 
Ce personaj ai prefera să iți țină companie?

Andreea: Asta e o întrebare capcană? :)) Sunt atât de mulți, pe care-i doresc ca să-mi țină companie pe o așa vreme.
Roxana: Rhett din seria "Rhett" de J. S. Cooper. Chiar dacă era genul playboy- în adâncul sufletului să (de personaj ficţional ) rămâne un iubit ficţional perfect... 
Lexy: Nu cred că întrebarea asta e pe bune :)) Dar pentru că tocmai am terminat seria, voi spune Gideo Crossfire, doar aşa, de dragul amintirilor.
Laura: Off.... cam dificilă întrebare... Eu aş cam vrea să rămaân "blocată" cu Gabriel din "Infernul lui Gabriel", sau poate cu Domnul Grey sau cu Travis din "Fericirea începe azi", sau cu Four din "Divergent" sau.... Nu ştiu nu mă pot hotărâ :)))))

3. Participi la o bătaie cu bulgări. Pe care personaj cu inima înghețată l-ai lovi primul?

Andreea: Tasha Ozera, absolutement!
Roxana: Jethro Hawk din seria "Indebted" de Pepper Winters...deşi nu m-aş grăbi să arunc cu un bulgăr în el, dat fiind faptul că sub exteriorul său de bărbăt cu inima îngheţată se află un suflet înflăcărat şi mai pasional decât orice personaj pe care l-am cunoscut :)
Lexy: Jerome din seria Georgina Kincaid. Nici măcar faţa lui drăguţă de John Cusack nu l-ar putea salva de la asta!
Laura: L-aş bulgării pe Damon din "Jurnalele Vampirilor", chiar dacă este foarte sexy.

4. Cu ce familie ficțională ți-ai petrece sărbătorile?

Andreea: Cu Nancy, Rose, Mia, Connor, Carmen și Renny ("Cel pe care ți-l dorești"...)! Chiar dacă nu sunt chiar toți rude între ei, se poartă ca și cum ar fi. Sunt amuzanți, calzi și atât de primitori!
Roxana: Familia Cullen din... (sigur o ştiţi ). A fost prima familie ficţională pe care am ajuns să o admir datorită loialităţii dintre membrii familiei şi a stilului neobişnuit ce-i unea şi mai mult :D
Lexy: Omg! Cu toată gaşca Rock Chick & Hot Bunch! Sunt cea mai tare familie peste care am dat de când am început să citesc!
Laura: Cu familia din "Lola şi băiatul de treabă din vecini", deoarece părinţii lui Lola mi se par foarte deosebiţi şi speciali.

5. Cu cine ai vrea să te săruți sub vâsc?

Andreea: Adrian Ivashkov. Cine altcineva ar fi mai potrivit, dacă nu el? Dar să nu fie în stare de ebrietate!
Roxana: Cu Sterling Harlow...De ce? Pentru că e însuşi Diavolul din Devonbrooke Hall cu chip de înger şi sărutări diabolice ce creează dependenţă...
Lexy: Oh, păi ar fi Adrian Ivashkov, Patch Cipriano, Damon Salvatore, Aaron Warner, Eric Northman, Jace Wayland, Will Herondale, Tobias Eaton, Rush Finlay, Gideo Crossfire, Christian Grey, Nate Mckenna, Victor Faust, Andrew Parrish, Drew Evans, Daemon Black, Bones şi Vishous şi Phury din The Black Dagger Brotherhood. Am zis să fiu modestă... :)
Laura: Cred că mi-ar face mare placere să fie Christian Grey  :)))))

6. Ce personaj a fost pe lista celor răi, dar a reușit până la urmă să ajungă pe lista celor buni?

Andreea: Jason din "Aproape căsătoriți" de Jane Costello. Deși, la început, l-am urât pentru că a părăsit-o pe Zoe în fața altarului, pe urmă a început să-mi devină simpatic când și-a mărturisit temerile în legătură cu acea căsătorie și pentru ce a urmat după aceea.
Roxana: Tony Rawlings din seria "Consequences". Nu a avut o copilărie uşoară, iar propria sa familie a încercat să-l transforme în arma perfecta ce ar fi trebuit să o distrugă pe Claire... dar sfârşeşte prin a se îndrăgosti de ea ;)
Lexy: Păi, trebuie să recunosc că l-am urât mereu pe Dimitri Belikov. Da, da nu arucaţi în mine! :)) Deşi nu l-am agreat eu la început, e pe lista celor buni, mai ales pe la sfârşitul seriei când a început să ajungă şi la mine :))
Laura: Nu ştiu, sunt câţiva dar acum îmi vine în minte doar Adrian Ivashkov.

7. Ești singură acasă când doi hoți se strecoară înăuntru. 
Ce personaj ai prefera să te ajute să scapi de ei?

Andreea: Jace Wayland! Poate mă învață și câteva scheme de autoapărare sau ceva mai multe. Poate îmi fac și un tatuaj! :)))
Roxana: Victor din seria "In the Company of Killers" de J. A. Redmerski. E ucigaşul perfect- ştie cum să scape de persoane iritante în mod tăcut şi eficient (în plus e un iubit ficţional perfect... niciodată nu te plictiseşti în preajma lui :D
Lexy: Oh, cu siguranţă Bones; i-ar face praf în 2 secunde :)
Laura: Cu siguranţă l-aş prefera pe Daemon din seria Lux. Este aşa de... hmmmm, nu am cuvinte cât de mult aş vrea să vină sa mă ajute cu fulgerele lui ;)

8. Canalul Hallmark găzduiește un maraton cu filme specifice sărbătorilor. 
Ce carte are cea mai cheesiest copertă?

Andreea: N-ai cum să alegi! Toate au ceva special!
Roxana: Sincer? Niciuna... nu pot să mă gândesc la nicio carte care are o copertă cheesiest... toate sunt atât de frumoase, încât... nu reuşesc să găsesc un răspuns (probabil sunt mult prea subiectivă).
Lexy: Sincer nu îmi vine nimic în minte :)) Dar eu oricum nu dau importanţă copertei, aşa că, hmmm... :))
Laura: Nu ştiu.... Nu am nicio obiecţie în ceea ce priveşte coperta cărţilor, unele sunt frumoase şi mă atrag iar altele sunt... dar nu prea contează coperta dacă îmi place cartea ;)

9. Împrăștie spiritul sărbătorilor de iarnă și alege câteva persoane care să facă acest tag!

Andreea: Toată lumea e binevenită să-l preia! La mulți ani pe noul an!
Roxana: Oricine a citit acest tag şi are timpul (sau dorinţa) de-a face acest tag :)!!
Lexy: Cred că toată lumea ar trebui să ia parte la acest tag :) Eu cel puţin m-am distrat foarte tare făcându-l :)
Laura: Cine vrea poate să-l facă, este pentru toată lumea şi este distractiv.



1 comment:

  1. Foarte frumos tag-ul ! M-am distrat mult citindu-l ! Imi plac foarte mult raspunsurile voastre ! Se apopie iarna si abia astept sa mai citesc inca unul !

    ReplyDelete

 
 
Blogger Templates