Social Icons

.

10 October 2015

Recenzie: După ce ne-am certat de Anna Todd


Descriere:


Al doilea volum din seria AFTER
Peste 1,2 miliarde de lecturi pe Wattpad

După un început tumultuos de relaţie, lucrurile par să funcţioneze între Tessa şi Hardin. Dar o dezvăluire incendiară despre trecutul misterios al lui Hardin o copleşeşte pe Tessa. Simte că nu mai poate suporta încă o promisiune încălcată. A renunţat la tot pentru băiatul de care s-a îndrăgostit nebuneşte.

Hardin ştie că a făcut o greşeală imensă.

Va fi el în stare să se schimbe... în numele iubirii?

After a fascinat cititorii din toată lumea. Trăieşte şi tu experienţa de pe internet!


“The best thing about reading is to escape from your life, to be able to live hundreds or even thousands of different lives.”

Gândurile mele (Simona): În „După ce ne-am certat” cărţile sunt puse pe masă! Hardin Scott este cel mai mare nenorocit de pe pământ! A făcut o greşeală teribilă când a pus acel pariu, dar şi când a dus dovada incontestabilă a intimităţii lor! Nu ştiu ce m-a deranjat mai mult, pariul în sine, sau faptul că el a arătat cea mai intimă dovadă prietenilor lui şi că din acei bani a plătit o parte din apartamentul în care a încercat să o rupă pe Tessa de lumea din jur. A fost un gest oribil din partea lui! Dar aşa este Hardin Scott! Imposibil de imperfect, de suportat şi greu de iubit! Dar dacă reuşeşti să-l accepţi exact aşa cum e până în punctual în care vrei să-l arunci de pe o stâncă, dar continui! Continui să rezişti impulsului de a-l arunca şi continui să mergi prin oceanul negru de gânduri care-i inundă sufletul! Dacă reuşeşti să te menţii la suprafaţă suficient cât să guşti din acel Hardin Scott, care poate fi dulce, drăgălaş şi jucăuş, s-ar putea să realizez că în cele din urmă merită să rămâi la suprafaţă, să lupţi pentru el, dar oare până când?

“If you aren’t affected somehow, even in the slightest bit, you aren’t reading the right book.”

    Relaţia celor doi trece printr-un impas teribil, rănită de cruzimea faptelor lui Hardin, Tessa încearcă să-l uite, încearcă să se piardă de iubirea lui, să fugă de ea, să o reprime, dar în scurt timp realizează că e în zadar. Încet, încet zidurile care-l ţineau departe pe Hardin, încep să cadă, iar fata îl iartă şi încearcă să stea în dreapta lui, să fie lumina din sufletul său pe timp de întuneric. Hardin promite că se va schimba, dar frumuseţea este că nu se schimbă în acest volum, ci continuă să greşească şi să îndrepte lucrurile, să rănească şi să ceară iertare! Un vârtej de contradicţii, asta este Hardin. O parte din sufletul său este pus pe foaie şi este înmânat Tessei, cheia spre o parte din sufletul pe care atâta îl reneagă!

    De ce spun că este foarte frumos faptul că Hardin Scott nu se schimbă în acest volum? Pentru că asta îl face real. Oamenii sunt precum Hardin, niciodată nu se vor schimba peste noapte, oricât de mult vor promite că or să facă asta! Realitatea este că nu te poţi schimba peste noapte, dar poţi încerca, poţi încerca să vezi dacă merită, să vezi dacă asta îţi doreşti cu adevărat. În volumul doi Hardin încearcă să lupte cu firea lui vulcanică şi posesivitatea asupra Tessei, câteodată reuşeşte să se controleze suficient de mult, dar câteodată cedează şi cade în abisul întunecat al neliniştilor şi al nesiguranţelor sale.

    O poveste damnată de iubire, care încearcă să răzbească într-o societate care o condamnă şi încearcă să o minimalizeze. O poveste frumoasă, o continuare plină de lupte interioare şi înţelegeri profunde ale sufletului persoanei iubite!


Nota mea 4/5


4 comments:

  1. Eu Acuma Sunt La Volumul 4, After - Ever Happy. Sincer Am Vrut Sa Renunt La El La A Doua Jumatate A Volumului Doi Dar Uite Ca Mai Am Un Pic Si Termin Seria. Primul Volum Mi-o Placut Si Felul Cum Se Termina, Cere Volumul Doi Dar Am Impresia Ca Nu Aduce Nimica Nou. Hardin Greseste, Tessa Iarta. Poate Daca Mai Comitea Cate Un Pacat Si Tessa Era Mai Interesant.

    ReplyDelete
  2. Azi "am umblat" prin librăria online, și mi-am comandat niște cărți, am văzut-o ăe aceasta și "După ce ne-am întâlnit". Sincer, nu mi s-a părut interesantă, dar recenzia m-a pus e gânduri, poate la următoarea zi de cumpărături o voi cumpăra. Eu am stat mult timp pe wattpad si sincer, pot spune că majoritatea povestirilor de acolo au început să semene atât de mult între ele, încât parca nu mai am chef să citesc ceva venind de acolo. Cred că ar trebui să-mi scot gândul acesta din minte, romanele acestea par interesante. Frumoasă recenzie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noooo nu face greseala asta cartea asta e plina de clisee si tortura psihica. Be careful!!!

      Delete
  3. Din descriere, cartea pare sa fie la fel de interesanta ca primul volum. Stii ce mi se pare interesant? Faptul ca oamenilor le plac povestile care se aseamana cu realitatea, desi intuitiv ar trebui sa visam la altceva mai bun. Povestea din seria After e foarte asemanatoare cu povesti pe care le-am auzit de la prieteni.

    ReplyDelete

 
 
Blogger Templates